Campagne nieuws

Campagne nieuws

Podcast Oostkrant

Podcast Oostkrant

Jos Kloppenborg, actievoerder sinds de aanleg van de A27 in de jaren ‘80 is al weer jaren actief om  de kap van bomen te houden. De Oostkrant maakte een podcast met deze beschermer van het bos. In dit gesprek vertelt Jos over de strijd toen, maar ook geeft hij een...

Lees meer

Evenementen

Podcast Oostkrant

Podcast Oostkrant

Jos Kloppenborg, actievoerder sinds de aanleg van de A27 in de jaren ‘80 is al weer jaren actief om  de kap van bomen te houden. De Oostkrant maakte een podcast met deze beschermer van het bos. In dit gesprek vertelt Jos over de strijd toen, maar ook geeft hij een...

Lees meer

De campagne in het kort:

Duur

Al jaren zijn we bezig om de verbreding tegen te houden.
Binnenkort start de campagne voor 2020.

 

Een samenwerking

Verschillende vrijwilligers werken samen in het campagneteam.
Het campagneteam is verbonden met de
Kerngroep Ring Utrecht.

Onze basis

We hebben geen kantoor, maar werken vanuit huis of  flexwerkplekken zoals het Milieucentrum, de Centrale Bibliotheek, Stayokay Het Neude.

Wat kun jij doen?

Jij kunt op verschillende manieren meehelpen de campagne verder te verspreiden. Kijk snel wat jij kunt doen!

Opbrengsten en uitgaven

Campagne voeren kost geld. Daarom zijn we blij met alle donaties die we via de komende campagne mogen ontvangen!
Wij gebruiken de opbrengst van de campagne voor het onderhouden en uitbreiden van de campagne. Bijvoorbeeld voor het laten drukken van flyers en posters. En het ontwikkelen en in de lucht houden van deze website. Daarnaast betalen we af en toe een bescheiden vrijwilligersvergoeding aan mensen die zich structureel voor langere tijd vrijwillig inzetten.

We maken ook kosten bij het organiseren van activiteiten zoals meetings, filmavonden en excursies in Amelisweerd en bij het onder de aandacht brengen van alternatieven. Het hoofddoel van de crowdfundings-campagne is om genoeg geld binnen te krijgen voor juridische ondersteuning en advies in de beroepsprocedure die we in gaan stellen tegen het aanstaande Tracébesluit, dat we medio 2020 verwachten. Hiernaast zie je een inschatting van de kosten in % verdeeld.

  • Financiële reserve juridische kosten 50% 50%
  • Activiteiten en bijeenkomsten 25% 25%
  • Publiciteitsmateraal 15% 15%
  • Organisatiekosten 10% 10%

Het team achter deze campagne:

Marijke

Marijke

Communicatie

Lila

Lila

Communicatie

Cees

Cees

Coördinator Verhalen

Simone

Simone

Communicatie

Rob

Rob

Fotografie

Colofon:

Fotografie: Siebe Swart (beeld homepage), Rob Huibers (o.a. portretten teamleden), Liesbeth Paardekooper, Cees van den Brink

Teksten: Marijke van Zoelen, Cees van den Brink, Lila Klatter

Website-ontwerp: Eva Bullens,

Website-beheer: Cees van den Brink, Lila Klatter

Font: Black Flower,  Type Faith Fonts

de campagne wordt gesteund door onder andere:

De klopvaart

Het Groene Dak

Share This