Campagne nieuws
Podcast Oostkrant
Jos Kloppenborg, actievoerder sinds de aanleg van de A27 in de jaren ‘80 is al weer jaren actief om de kap van bomen te houden. De Oostkrant maakte een podcast met deze beschermer van het bos. In dit gesprek vertelt Jos over de strijd toen, maar ook geeft hij een...
Evenementen
Podcast Oostkrant
Jos Kloppenborg, actievoerder sinds de aanleg van de A27 in de jaren ‘80 is al weer jaren actief om de kap van bomen te houden. De Oostkrant maakte een podcast met deze beschermer van het bos. In dit gesprek vertelt Jos over de strijd toen, maar ook geeft hij een...
De campagne in het kort:
Duur
Binnenkort start de campagne voor 2020.
Een samenwerking
Het campagneteam is verbonden met de
Kerngroep Ring Utrecht.
Onze basis
We hebben geen kantoor, maar werken vanuit huis of flexwerkplekken zoals het Milieucentrum, de Centrale Bibliotheek, Stayokay Het Neude.
Wat kun jij doen?
Opbrengsten en uitgaven
Wij gebruiken de opbrengst van de campagne voor het onderhouden en uitbreiden van de campagne. Bijvoorbeeld voor het laten drukken van flyers en posters. En het ontwikkelen en in de lucht houden van deze website. Daarnaast betalen we af en toe een bescheiden vrijwilligersvergoeding aan mensen die zich structureel voor langere tijd vrijwillig inzetten.
We maken ook kosten bij het organiseren van activiteiten zoals meetings, filmavonden en excursies in Amelisweerd en bij het onder de aandacht brengen van alternatieven. Het hoofddoel van de crowdfundings-campagne is om genoeg geld binnen te krijgen voor juridische ondersteuning en advies in de beroepsprocedure die we in gaan stellen tegen het aanstaande Tracébesluit, dat we medio 2020 verwachten. Hiernaast zie je een inschatting van de kosten in % verdeeld.
- Financiële reserve juridische kosten 50%
- Activiteiten en bijeenkomsten 25%
- Publiciteitsmateraal 15%
- Organisatiekosten 10%
Het team achter deze campagne:

Marijke
Communicatie

Lila
Communicatie

Cees
Coördinator Verhalen

Simone
Communicatie

Rob
Fotografie
Colofon:
Fotografie: Siebe Swart (beeld homepage), Rob Huibers (o.a. portretten teamleden), Liesbeth Paardekooper, Cees van den Brink
Teksten: Marijke van Zoelen, Cees van den Brink, Lila Klatter
Website-ontwerp: Eva Bullens,
Website-beheer: Cees van den Brink, Lila Klatter
Font: Black Flower, Type Faith Fonts
de campagne wordt gesteund door onder andere:

























De klopvaart









Het Groene Dak